Woensdag, 1 augustus: Las Vegas

1 augustus 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Op de achtergrond knipperen en flikkeren de fruitmachines al volop als we om 09.00 uur ons ontbijt nuttigen bij Starbucks. Het gaat hier 24/7 door  !

Als je in Las Vegas bent moet je toch een keer een gokje wagen: Helaas we zijn maar liefst $2 dollar kwijt. De jongens zaten ook achter een soort van fruitmachine (in de stijl van Games of Thrones) totdat er een dame naar hun toe kwam en vroeg hoe oud ze waren, oeps onder de 18 (soms 21)  mag je hier niet gokken. We kregen een waarschuwing, anders een boete van $ 10.000.

We gaan de Strip op: we vallen van de ene verbazing in de andere. Je moet dit gewoon zelf gezien hebben. We zijn in een heuse M &M store:  4  etages maar liefst. ! Het ruikt er enorm naar chocola. Als je wilt kun je je hele huis inrichten met M & M spullen. Ron geniet hier uiteraard !!  Even later zitten we in een Coca Cola store, 3 verdiepingen. Hier kun je voor $ 10 maar liefst 16 soorten cola proeven uit alle windstreken. Hebben we dus gedaan. Ontzettend leuk en lachen. Na dit experiment wandelen we door, we komen bij het 5-sterren hotel en casino Bellagio. In dit hotel is ook de film "Oceans Eleven" opgenomen. Nog meer weelde, pracht en praal. De limo's rijden hier af en aan. Je ziet hier de duurste winkels: Dolce and Gabbana, Louis Vuitton, Gucci, Rolex, Prada en ga zo maar door.

Na al dit moois en de hitte (ongeveer 40 graden) gaan we later in de middag relaxen bij het zwembad. Guus en Gijs maken  's avonds nog een ritje in de Roller Coaster bij het hotel New York New York  Vet en super cool.  !

Las Vegas is uniek, apart en zeer bijzonder. !

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade