Donderdag, 9 augustus: Santa Barbara

9 augustus 2018 - Santa Barbara, California, Verenigde Staten

We maken om 08.00 uur een wandeling langs de boulevard en het strand. Guus en Gijs slapen nog. Wat is het rustig en mooi hier, Santa Barbara is zoveel mooier dan Los Angeles.

Het wordt een rustige dag. Even bijkomen van al het moois wat we de afgelopen 3 weken hebben gezien, het was geweldig en indrukkenwekkend  allemaal. Wat vonden we het mooiste:

Ron: Grand Canyon / Las Vegas / The White House.

Guus: Grand Canyon / Las Vegas / skyline van New York vanuit de Tower.

Gijs: Death Valley  - Big Trees / Washington Dc. / The White House.

Ankie: Death Valley / Washington Dc. /  The White House.

's morgens gaan we nog effe shoppen in een van de mooie shoppingmalls en 's middags relaxen aan het strand en het zwembad.

Het laatste diner wordt deze keer geen Mc. Donalds, Taco Bell, Pizza Hut, of Starbucks, maar een gezellig knus restaurant waar we heerlijk gegeten hebben. Deze keer geen plastic bestek en servies !

En morgen vliegen we terug naar huis.......

1. Heleen Kool:
    10 augustus 2018
    Time flies......Een hele goede terugreis gewenst. Jullie hebben een geweldige reis gehad die jullie nooit meer zullen vergeten. Ik heb genoten van jullie reisverhalen en van de mooie foto's!
  2. Lil:
    10 augustus 2018
    Prachtig allemaal.enorm groots en indrukwekkend.veilige terugreis en dikke kus.
  3. Susanne:
    10 augustus 2018
    Oh jee.. nu al voorbij! We gaan je mooie reisverhalen missen! Goede terugreis!