Zondag, 29 juli: Grand Canyon

29 juli 2018 - Grand Canyon National Park, Verenigde Staten

We gaan met local bus naar the South Rim Bright Angel Trail. Hier start onze wandeling. In een woord GEWELDIG WAT EEN UITZICHT. De tocht van "slechts 1.5 mile " (enkele rit) duurt iets meer dan een uur. Prachtig prachtig. Om de 10 meter maak ik fotos. Eenmaal beneden beseffen we dat we ook weer omhoog moeten. Dit gaat wat lastiger, met name voor mijzelf. Om de 5 meter moet ik stoppen om even bij te komen en te drinken. Ron en de jongens hebben er minder last van en " huppelen" omhoog. Bovendien is het hier 35 graden. Het is hier zo ontzettend mooi dat ik wel 50 foto's jullie wil laten zien. Dat gaat helaas niet.
Eenmaal boven rusten we uit van deze fantastische tocht. We hebben de cola wel verdiend.
Wat Guus en Gijs erg leuk vinden hier zijn de "refills", Je bestelt een cola. Je krijgt zo ongeveer een vaas cola, vervolgens mag je die blijven vullen, zolang je dorst hebt.
Laat in de middag hebben we nog prachtige foto's gemaakt bij Mather Point.
We eten pizza bij de Pizza Hut en niet onbelangrijk: hier hebben we Wi-Fi.

We hebben vandaag gehoord dat er veel bosbranden zijn bij national park yosemity. Even afwachten of we daar naar toe kunnen gaan.

1. Karin:
    30 juli 2018
    Wauww, wat prachtig allemaal! Geniet er nog maar van!
  2. Skip:
    1 augustus 2018
    Wow, dat ziet er erg indrukwekkend uit.
    Ik kan niet geloven dat Ron geen last van de beklimming heeft gehad. Typfoutje?